piątek, 18 maja 2012

Rozdział czwarty


PRZECZYTAĆ I SKOMENTOWAĆ ;) 
__________________________________________________________________


Włączyłem komputer, zalogowałem się na Twitterze a tam…

Jak zwykle dużo tweetów od fanów. Przejrzałem trendy  i na pierwszym miejscu zobaczyłem swoje imię, więc kliknąłem, przeczytałem wypowiedzi ludzi . Pisali o mnie i mojej nowej dziewczynie. Trochę mnie dziwiło że cały świat wiedział o moim związku choć tak naprawdę z nikim nie chodziłem. Zdenerwowany zacząłem oglądać oglądać zdjęcia z moją „dziewczyną” . Byłem zszokowany kiedy na pierwszym zdjęciu zobaczyłem Nikole. Nie pozostawiłem tak sprawy, od razu napisałem fanom, że nadal jestem singlem a tą dziewczynę spotkałem po raz pierwszy w życiu. Wyłączyłem komputer i zszedłem do chłopaków na dół, po ich minach wywnioskowałem że widzieli moje zdjęcia z porannego joggingu. Usiadłem na kanapie.

- Jak ma na imię?? – spytał zaciekawiony Louis podnosząc jedną brew do góry.
-Ale kto? – odpowiedziałem pytaniem.
-Ty już dobrze wiesz kto. –odparł najstarszy z zespołu
-Twoja nowa dziewczyna. – Zayn.
-O której nic nie wiedzieliśmy – wtrącił się Niall.- Długo jesteście razem?
-Chłopaki! Przestańcie, to nie moja dziewczyna. Przecież bym wam powiedział.- musiałem wstać, bo troszeczkę się zdenerwowałem.
-No dobra nie unoś się tak. – uspokoił mnie Liam
-Sorry, sorry – powiedzieli równocześnie Zayn i Niall
-Dobra, tylko mnie już nie męczcie… Nie znam tej laski, przez przypadek na nią wpadłem i rozwaliłem zakupy.. Tyle, nic więcej. – odparłem lekko zażenowany.  
-Okey… Zmieniamy temat – Liam najwyraźniej chciał nam o czymś powiedzieć…

*Nikola*

Razem z Adrianem szłam w stronę domu. Zauważyłam ogłoszenie. Pisało tam coś o teledysku do którego poszukują tancerek. Długo nie myśląc zabrałam ulotkę. Był na niej podany adres strony internetowej. Zaraz po przyjściu do domu odwiedziłam te stronę.  Casting miał odbyć się już za dwa dni. Postanowiłam, ze wezmę w nim udział, jeśli bym wystąpiła w tym teledysku to z pewnością zarobiłabym trochę pieniędzy i w pewnym stopniu odciążyłabym mojego brata.  Z ulotki wyczytałam że każdy uczestnik castingu musi zaprezentować własny układ więc od razu wzięłam się do pracy nad swoim. Taniec nie sprawiał mi nigdy trudności dlatego też szybko wymyśliłam choreografię. Musiałam się bardzo postarać, bo wiedziałam, że będę mieć konkurencję. Ćwiczyłam tak długo póki nie doszłam do perfekcji. Brat już na samym początku uważał, że układ jest genialny ale ja miałam inne zdanie. 

-Kolacja!! – próbę przerwał mi Adrian.- zjedz coś bo się wykończysz, dziewczyno!
-Dobra, dobra zjem i wracam do ćwiczeń.
-Nie! Na dzisiaj to koniec.  Będziesz kontynuować jutro.- powiedział z troską brat
-Nie, jutro będzie mało czasu na próby a ja muszę wygrać  - próbowałam stawiać opór.
-Dziewczyno! Po co ci ta wygrana? Pieniądze przecież mamy, nie brakuje nam niczego...
- Nie robię tego tylko dla pieniędzy.  Kocham taniec i chcę to robić za wszelką cenę.
-Dobra, ale na dzisiaj to koniec.. idź spać, a jutro możesz zacząć z samego rana- brat postawił na swoim, bo wyszłam na górę do swojego pokoju. Byłam tak zmęczona, że od razu rzuciłam się na łóżko i zasnęłam.

*Harry*

- No to wal… Liam, co chcesz nam powiedzieć?
-Danielle wybiera się na casting do teledysku Jessie J.  Wszyscy wiemy, że się dostanie, więc to oznacza, że szykuje się większa impreza.
-Ooo stary! Czemu nie mówiłeś od razu? – Niall z wyciągniętymi do góry rękami zaczął tańczyć i coś podśpiewywać jego śladem ruszył Lou a za nim reszta. Zachowywaliśmy się jak małpy w zoo. Nagle w salonie pojawiła się Eleanor a razem z nią Danielle.
-Yyy przepraszam, ale gdzieś zapodziały się nasze zaproszenia na tę imprezę  -Zaśmiała się Eleanor. Gdy tylko chłopcy zobaczyli swoje ukochane momentalnie się wyprostowali i podbiegli do nich.
-Domyślam się, że już wiecie o castingu. –zachichotała Danielle.
-OH YEAH! Nareszcie jakaś grubsza impreza – ucieszyłem się.
Dzień powoli dobiegał końca, doglądnęliśmy parę filmów. Dziewczyny zostały na noc u chłopaków. Nie wnikam co tam robili, ale możecie się domyślić.
________________________________________________________________

Przeczytane??? podobało się??? Starałyśmy się unikać powtórzeń, za wszystkie błędy przepraszamy i obiecujemy poprawę.;) Chcecie kolejne rozdziały? ^^ 

1 komentarz:

  1. nie zauważyłam "oczojebnych" (sorry za słownictwo :D) błędów rozdział bardzo fany szybciej dodajcie piąty ! :)

    OdpowiedzUsuń